خیابانهای ورزقان تا مهر ماه خط کشی و علائم راهنمایی نصب شوند به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ورزقان با تاکید بر خط کشی عابرپیاده خیابانهای شهر تا اول مهر ماه، ساماندهی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی سطح شهر را خواستار شد.وی افزود: با توجه به اینکه در خیابان اصلی شهر روکش آسفالت صورت گرفته، نیاز است تا با نصب سرعت گیرهای استاندارد از رانندگی با سرعت مجاز جلوگیری شود که نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی در شهرستان نیز میتواند در این زمینه موثر باشد.فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه جاده م ندای ورزقان...
ما را در سایت ندای ورزقان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 16:52